حاج اقای جوکار عزیز تبریک

​بسم الله الرحمن الرَّحیم
*يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِيَ لِلصَّلَاةِ مِنْ يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ*

اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد چون براى نماز جمعه ندا درداده شد به سوى ذكر خدا بشتابيد و داد و ستد را واگذاريد اگر بدانيد اين براى شما بهتر است

نماز جمعه به عنوان مهمترین پایگاه دینی و سیاسی ، ثمره *انقلاب شکوهمند مردم ایران اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشان* است که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی و خنثی شدن توطئه های دشمنان قسم خورده نظام داشته است.

فریضه نماز جمعه ، پشتوانه و تکیه گاهی مستحکم برای نظام و انقلاب به شمار می رود.

نماز جمعه ، نمادی از عزت ، اقتدار و وحدت میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان محسوب می شود ، فریضه ای که با بصیرت افزایی توانسته بسیاری از مشکلات پیش روی جامعه را برطرف کرده و جامعه را به سمت هدایت سوق دهد.

ائمه جمعه ، به عنوان نمایندگان ولی فقیه در شهرستان ها و مناطقی که در آن ها نماز جمعه اقامه می شود ، به عنوان ستون های نظام نقش بسزایی در رفع مشکلات منطقه و ترویج فرهنگ اخلاق مداری در امور اجرایی دارند و می توانند مسئولان  را در خدمت رسانی به مردم یاری رسانند.

ما اساتید ، کادرمدیریتی و طلاب حوزه علمیه شهرستان قشم  ، *سالروز تاریخی اقامه اولین نماز جمعه* توسط مرحوم حضرت آیت الله طالقانی (ره) در انقلاب اسلامی را به *امام جمعه محترم شهرستان قشم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جوکار* دام عزه تبریک عرض کرده و به نوبه خودمان از زحمات و تلاش های ایشان قدردانی می کنیم .
*

  • 5 stars
    نظر از: حضرت مادر (س)
    1397/05/04 @ 08:04:03 ق.ظ

    حضرت مادر (س) [عضو] 

    سلام خداقوت

  • پاسخ از: حميده حيدري بهراسمان
    1397/05/04 @ 11:26:46 ق.ظ

     

    ممنونم

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.